Sunday, February 07, 2010

In Denial

I can't avoid it any longer, it's now 3 weeks and 6 days until I wave good-bye to my 20s...

I know it's only a number but I'm not handling it too well. At all. I don't want to have a 3 as the first digit of my age.

I'm in denial.
Drama Queen much?

The upside is - A PARTY!!!!!!!!!!!!!

I'm having a Masquerade Party at a swanky new venue. I went to the grand opening on Friday night, as soon as I walked in, I knew it HAD TO BE MINE for my par-tay. Small, private, dim, almost-sexy(?) lounge-bar type venue. Perfect for a Masquerade Party.

SOOOOO - who wants to come???????????? And I'm serious :)

Brissie girls - you're all close by ;) Fares are cheap.... I have accommodation if needed....

Saturday 6th March. Think about it!!! Let me know if you're keen and I'll send a formal invite :)

(Does that sound like I'm desperate and trying to find friends????) I'm just sharing the love :)

11 comments:

Lauren said...

Hi Selina, just wanted to let you know how awesome you look in the latest Oxygen. Yes....more media!!! I guess you are officially a sexy fit famous chick now! Suck it up while you can baby! LOL!!!!

ss2306 said...

Is it FREE booze?? (lol)

Would love to come honey but that's my 11th wedding anniversary so me and hub's are gonna get up to some mischief of our own (wink).

Happy Birthday though. Hope you have a blast but then again knowing you, you will definately go off!

linda said...

Congrats on heading for the '3 0' !! Keep it in perspective- just think where you will be in 10 years, 20 years and so on- then '3 0' doesn't sound nearly as bad!!

Dylan said...

Hi i'm a long time reader first time commenter. I just wanted to say you look awesome in oxygen this month i opened it and thought i've seen her somewhere before! great article very inspiraional

Vicki said...

Naaawww I wanna live up there and come par-tay with you miss Selina!! hehe
Believe me babe, DIRRRTY THIRRRTY is more fun than the 20's ;)
And an awesome excuse to have a massive night too lol
Just make sure you hand that mobile phone in before the cocktails (and shots??) begin...
Vic x

Gillian said...

Hi Selina!!

I'm actually coming up your way for the first time ever for my nephews wedding but it is the weekend before!!:(
I must get an Oxygen mag to see your pictures. You should feel very proud of yourself:)
30 is nothing, in fact it is a fantastic time in your life.
Happy Birthday for the 6th!!!!!!

Jehanne said...

I wanna come :(

Tearose said...

Selina, I met you at your comp last year! Hey girl, the 30's are more fun. I am in Brissy I would love to come hang with you and help you bring on the big 30! :)

Hilary said...

Awww, would love to come but I dont think you'd want a new baby there!

I remember feeling exactly the same before my 30th, but honestly, "dirty thirty" was one of the best years of my life, and I'm sure it will be for you too - sounds like you're going to have one hell of a party!

Hilary xx

KRISTIN said...

Hey babe! I'd love to come! I think I actually have another birthday that weekend up in Brissie I want to go to as well.... only catch is that Eric would be tagging along so it'd need to be for two if you'll have us! Would love to meet you and have a drink with you :)

Kek said...

30 is awesome, stop being suck a sook. :p

I'd be there like a shot, but money is really tight. :( Hmm, might have to check the online specials...